Treeniryhmä (edustusryhmä)

Treeniryhmä on tarkoitettu tavoitteellisesta harjoittelusta kiinnostuneille ja motivoituneille henkilöille. Jokaiselle uimarille asetetaan henkilökohtaiset kausikohtaiset tavoitteet, joiden mukaan harjoitukset suunnitellaan.

Ryhmässä on mahdollisuus kilpailla kansallisella tasolla Uimaliiton kilpailukalenterista löytyvien kilpailujen mukaisesti, mukaan lukien SM – ja IKM-kilpailut.

Kevät - ja syyskauden aikana järjestetään yhdet varainkeruutalkoot. Uimarit osallistuvat kevätkaudella sponsoritaulun mainoksen myyntiin yhdellä mainoksella. Syyskaudella toteutamme myös yhden varainkeruun.

Uimaseura vakuuttaa lisenssittömät uimarit harjoitusten aikana. Kilpailuun osallistuvien uimareiden tulee ottaa itselleen lisenssin yhteyteen erillinen vakuutus, joka kattaa harjoitukset ja kilpailut. Lisenssejä on mahdollisuus kustantaa koko kaudelle tai yksittäisiin kilpailuihin.

Kevätkausi 2024

Valmentaja Santeri Salonen
Apuvalmentaja Katariina Tuominen
Paikka: Heinolan Uimahalli, Urheilukatu 3, Heinola
Allas: Kuntoallas radat 3-4

2 kertaa viikossa harjoittelevien treenit:
Tiistaisin klo 17-18
Keskiviikkoisin klo 17-18

Hinta: 138€ / kevätkausi (sisältää vakuutuksen harjoitusten ajalle ja valmennusmaksun.)
Emme hyvitä kausimaksua omista poissaoloista. Maksuhyvitykset vain uimaseuran omien ohjausten ajalta.

Erämaksumahdollisuus:
16.1.-13.3.2024, 74€ eräpäivä 16.1.2024
19.3.-15.5.2024, 64€ eräpäivä 19.3.2024

3 kertaa viikossa harjoittelevien treenit:

Tiistaisin klo 17-18
Keskiviikkoisin klo 17-18
Lauantaisin klo 12-13

Hinta: 202€ / kevätkausi (sisältää vakuutuksen harjoitusten ajalle ja valmennusmaksun.)

Erämaksumahdollisuus:
16.1.-16.3.2024, 102€ eräpäivä 16.1.2024
19.3.-18.5.2024, 100€ eräpäivä 19.3.2024

Kevätkausi 2024 alkaa tiistaina 16.1.2024
Kevätkausi 2024 päättyy lauantaina 15.5.2024

Harjoituksia ei ole talvilomaviikolla 24.2.-2.3.2024, pääsiäisenä 30.3.2024 ja vappuna 1.5.2024

Maksathan maksun vasta, kun olemme vahvistaneet ryhmän alkamisen.

Ilmoittautuminen alkaa 1.12.2023 tästä

Lisätiedot:
heinolaniskuuinti@gmail.com

Kilpailevat uimarit:
Kilpailuihin osallistuvan uimarin tulee hankkia Uimaliiton kilpailulisenssi viikkoa ennen ensimmäisten kilpailuiden viimeistä ilmoittautumispäivää. Kilpailulisenssejä voi ostaa koko kaudelle (syksystä kevääseen) tai yksittäisiin kilpailuihin.

Mikäli toimintamme ei pääse alkamaan ilmoitettuna ajankohtana:
Mikäli emme pysty aloittaa toimintaamme ilmoitettuna ajankohtana meistä riippumattomista syistä, pyrimme siirtämään ryhmien aloitusta eteenpäin. Mikäli toimintaa ei voida käynnistää ollenkaan, ei maksuja tarvitse maksaa. Voit ilmoittautua mukaan, mutta maksathan maksun vasta kun olemme vahvistaneet ryhmän käynnistymisen.

Mikäli toimintamme keskeytyy kesken harjoituskauden:
Emme korvaa tai palauta kausimaksuja, mikäli toimintamme keskeytyy meistä riippumattomista syistä kesken harjoituskauden. Maksun voi kuitenkin maksaa erissä, jolloin mahdollisen keskeytyksen tullessa käymättömiä kertoja ei tarvitse maksaa.

Kurssin peruuttaminen:
Ilmoittautuminen on sitova. Veloitukseton peruutus on mahdollista viikkoa ennen kurssin alkua. Peruuttamattoman kurssin laskutamme kokonaisuudessaan.

Yksittäiset poissaolot:
Emme hyvitä omia yksittäisiä poissaoloja. Maksuhyvitykset vain uimaseuran omien ohjausten ajalta.

Muutokset toiminnassamme:
Seuraamme aktiivisesti koronaepidemiaan liittyviä ohjeistuksia ja teemme tarvittaessa muutoksia toiminnassamme, mikäli ohjeistukset muuttuvat.

Infokirje:
Jokainen osallistuja saa viikkoa ennen ryhmän alkua tiedotteen sähköpostitse, jossa kerrataan käytännön järjestelyjä. Tämä toimii myös vahvistuksena paikasta ryhmässä.

Vakuutus:
Maksu sisältää harjoitusten aikaisen vakuutuksen.