Heinolan harrastemalli

Iltapäivätoiminta

Järjestämme Heinolan harrastemallin kanssa yhteistyössä maksutonta iltapäivätoimintaa alakouluikäisille (1-6 luokkalaisille) Heinolan uimahallissa. Iltapäivätoiminnassa pelataan sekä leikitään ja niiden lomassa kehitetään uimataitoa. Ryhmissä tulevat tutuksi erilaiset liikkumistavat vedessä, pallopelit, hyppytekniikat, vesiturvallisuustaidot ja uinnissa käytettävät välineet kuten räpylät ja pyrstöt.

Jokainen osallistuja saa ensimmäisellä kerralla porttikortin, jolla pääsee kulkemaan 30 minuuttia ennen ryhmän alkua puku- ja suihkutiloihin. Puku- ja suihkutiloissa toimitaan itsenäisesti. Jokaiselle osallistujalle on varattu välipala pukutilaan. Ohjaaja ottaa osallistujat vastaan allastiloissa. Kokoontuminen lasten altaan reunalle penkille.

Tämä toiminta ei kuulu koulukuljetuksen piiriin.

Jokaisesta poissaolosta tulee ilmoittaa meille tekstiviestitse tai sähköpostitse.
Ilmoittamattomasta poissaolosta paikkavaraus siirtyy jonossa seuraavalle.

Paikka: Heinolan Uimahalli, Urheilukatu 3
Ohjaaja: Asta Leppä
Toiminta on maksutonta.

Uimataitoisten ryhmät isossa-altaassa:
Osallistuminen edellyttää isoon altaaseen riittävää uimataitoa.

Maanantaisin, uintiaika klo 15-16
15.1.2024-4.3.2024 ei kokoonnu talvilomalla 26.2.2024

Tiistaisin, uintiaika klo 15-16
23.1.2024-5.3.2024 ei kokoonnu talvilomalla 27.2.2024

Ilmoittautuminen ryhmiin:
tästä

Lisätiedot:
heinolaniskuuinti@gmail.com

Infokirje:
Jokainen osallistuja saa viikkoa ennen ryhmän alkua tiedotteen sähköpostitse, jossa kerrotaan käytännön järjestelyistä.

Ehdot:
Ilmoittautuminen ryhmään on sitova. Poissaoloista ilmoitetaan ryhmän järjestäjälle.
Kolmen ilmoittamatta jääneen poissaolon jälkeen ryhmäpaikka annetaan jonossa seuraavalle.