Kaikki uimaseuralaiset ja perheet mukaan ui kesäksi kuntoon -kampanjaan!

13.2.2017

Haastamme kaikki teidät uimareiden vanhemmat sekä aikuisuimarit mukaan kampanjaan keräämään seuralle mahdollisimman ison potin uituja metrejä ja/ tai vesijumpattuja- sekä vesijuostuja minuutteja. Viedään Heinolan Isku yhteisvoimin voittoon!!

Voit osallistua samalla sekä uimahallin, että seuran kilpailuun ja ohjatuista ryhmistämme voit myös merkitä tulokset mukaan kisaan.

Uimahallille ilmestyy kampanjan alkaessa suorituskortteja, johon suorituksia merkitään. Mikäli haluat osallistua seurasarjaan, laitathan lomakkeen yläreunaan merkinnän: Uintijaosto. Malli liitteessä.

Toiveena on, että mahdollisimman moni teistä innostuisi käymään uimassa, vesijuoksemassa tai vesijumppaamassa kampanjanaikana 1.3 - 31.1.2017.

Tarjoamme teille myös muutaman mahdollisuuden tulla keräämään metrejä ja minuutteja esim. sunnuntaina lasten uintiharjoitusten yhteydessä.

Katso lisätietoa liitteestä!

Lisätietoa: heinolaniskuinti@gmail.com