Ui elämäsi kuntoon-kampanja starttaa!

29.2.2020

Huomenna starttaa koko maaliskuun ajan kestävä Ui elämäsi kuntoon -kampanja!
Maaliskuussa siis uikkarit esille ja vesiliikkumaan!

Heinolan Iskun uintijaosto osallistuu seurasarjaan, jossa on tällä hetkellä mukana 28 seuraa.

Tavoitteena on lisätä liikettä uimaseuroissa seuran aikuisten kuntoilijoiden keskuudessa. Kuukauden aikana kerätään joko liikuttuja minuutteja (esimerkiksi vesijumpasta -ja juoksusta) sekä uituja metrejä. Kuukauden ajan voi omia suorituksia kirjata itselleen ylös suorituskorttiin tai omiin muistiinpanoihin. Kampanjan loputtua ilmoitetaan määrät esimerkiksi omalle ohjaajalle tai seurainnostajalle, jonka tavoittaa seuran sähköpostin kautta. Samalla suorituksella saat osallistua myös Heinolan Uimahallin kampanjaan.

Lisätietoa kampanjasta ja sen edistymisestä päivitellään seuran sosiaalisen median puolella sekä kampanjan virallisella sivustolla