Iskun uintijaoksen hallitus etsii joukkoonsa uusia jäseniä.

16.10.2012

Iskun uintijaoksen hallitus etsii joukkoonsa uusia jäseniä. Jaoksen toimintojen organisointi toimii vapaaehtoisvoimin ja mukaan tarvitaan niin harrastajia kuin vanhempiakin. Yhdistyksen syyskokous järjestetään tiistaina 30.10.2012 Uimahallin kabinetissa. Tuolloin valitsemme taas jäsenet ensi vuoden johtokuntaan sekä uuden puheenjohtajan.

Pyydämme teitä, vanhemmat ja harrastajat, miettimään omia ehdotuksianne niin johtokunnan jäseniksi kuin puheenjohtajaksikin. Vaatimuksena on ainoastaan halu kehittää ja ylläpitää jaoksen toimintaa. Toivoisimme, että mahdollisimman monesta ryhmästä löytyisi edustaja johtokuntatoimintaan. Näin myös tieto tapahtumista ja päätöksistä kulkee nopeammin Kerro oma ehdotuksesi uudesta jäsenestä tai ilmoittaudu itse mukaan toimintaan.

Nykyisen johtokunnan yhteystiedot löydät kotisivuiltamme kohdasta yhteystiedot

Johtokunta kokoontuu vuosittain noin 10 kertaa, minkä lisäksi on mahdollisesti ylimääräisiä kokouksia Helauintien alla tms. Kokoukset ovat pääsääntöisesti arki-iltaisin uimahallin kabinetissa.

Js kiinnostuit ota yhteyttä johonkin istuvan johtokunnan jäseneen tai laita viestiä palautteen kautta

Tervetuloa mukaan

-Johtokunta-